Eclipse DVD!

Igår köpte jag Eclipse DVD boxen eller vad man säger. Det var 3 skivor istället för två och 6 vykort, Bellas förlovnings ring och en affisch. På extra skivan är det från Twilight fan event och dokumentär om Forks. Först gick jag, Clara och Misse upp till Mörby (Misse skulle ta bussen till stallet) och då såg jag boxen och var bara tvungen att ha den men jag hade inte tillräckligt med pengar. Så jag la undan den och sprang upp till Buylando för att kolla om den var billigare där men där hade dom inte ens fått in den. Och bussen hem skulle komma om en halv timme men jag och Clara väntade med Misse på hennes buss och då kom bussen fast den som tar en omväg men vi tog den. Så när vi kom fram skulle så kollade vi när bussen gick och den gick om 10 minuter. Men min klocka gick fel så vi trodde att den gick om fem minuter. Så jag sprang till vårt hus och hämtade pengar och sen sprang vi till buss hållplatsen. Men busssen vi tog tog en om väg den här gången också. Så kom vi fram till Mörby och gick upp till Åhlens och jag köpte den. Sen kom jag på att vi kunde hinna med bussen som gick halv. Så vi sprang till buss hållplatsen och vi han precis. Så vi fick åka mycket buss men det var det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0