Tio tecken på att du är besatt av Twilight!


* 1: Du tänker just nu på den senaste Twilight filmen, du precis såg.
* 2: Du har alla posters i världen om The Twilight Saga..-
* 3: Föreställ dig en ny karaktär i Twilight och du faller för en av huvudpersonerna...
* 4: Du pratar hela tiden om Twilight, till och med med din lärare...
* 5: Dina vänner är trötta på ditt tjat och undrar om du kan prata om någonting annat än Twilight...
* 6: Dina föräldrar är oroliga för att du inte äter något, men du bara säger "Jag föredrar blod från djur" och ler...
* 7: När det är en solig dag, provar du att gå ut solen för att se om din hud skiner som om det var tusen, små diamanter...
* 8: När det är storm, är du upphetsad och rastlös "Åh, The Cullens spelar baseball, vem kommer vinna?"...
* 9: När du ser en stor, brun, hund, eller känner en bris paserar dig med full kraft tänker du "Vad är Bella? Edward/Jacob letar efter?
* 10: När du läst detta och känt om du har dessa tecken, kommer du att kopiera detta och sätta in på din blogg...och nu är du bessat?

Källa

Kommentarer
Postat av: Anna
2010-12-15 @ 22:11:22 URL: http://amjhs.blogg.se/

* 11. Du har pratat så mycket om det så du vet inte vad du ska säga. Du har till och med diskuterat "om Cullens skulle bli idrottstjärnor och man skulle ta prov på dem för att se om de dopats sig, och så gick sprutan av .." och liknande.



Nej tack, jag försöker inte bevisa för någon att jag är Twilightfan. Folk får tro vad de vill, jag är jag och jag känner mig själv bäst. Det handlar inte om man läst böckerna tusen gånger och sett filmerna hundra längre. Det handlar om vad man känner innerst inne. Och själv känner jag att jag borde ta en paus från alla desa beroenden ett litet tag, jag kan inte ens höra på låten "Pressure" eller "Franklin" utan att börja fundera på vad jag vill.

Men Twilight kommer alltid vara en stor del av mig, med eller utan min vilja.



Kram



PS! Jag funderar att ta ner alla affischer i mitt rum och fylla väggarna med saker som inte betyder att man måste vara beroende av det. Jag hittade en av pappas gamla affischer där det stod "mäniskor är bäst på bio" och satte upp den, jag tänker på sådana grejer. Jag vill att Twilight-regissörerna kommer med nya färger, allt är vit och brunt i mitt rum just nu.

Fast om jag tar ner bilderna i taket kommer jag säkert ågra det och sen kommer jag få ryggstått - igen - när jag tänker sätta upp dem igen. Vi får se vad jag får i julklapp och vad jag känner imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0