Harry Potter galan (bilder)

Här kommer bilder från Harry Potter galan!
Det stod människor utklädda i tavlor.
Popcorn!
Salen där efterfesten var. (Nordiska museet)
Lego som Jeppe och Olle byggt.
Maten
Efter ärtts bord! Allt är olika choklader i olika smaker. MUMS!
Vit chocklad fontän! Man fick ta marsmeloch och doppa i chockladen!
Chocklad fontän!
Jag, Hagrid och okänt namn.
Jag och KP-Ola
Tony nånting. Jury i Let´s dance.
Jag och nån från Bolibompa.
Jag och Kissie. Jag gillar inte hennes blogg men jag ville fota henne.
Kevin
Kenza
Anna Bok
Blondin Bella
Jag, någon från Harry Potter och Agnes (gamal kompis från Enebyberg)
Tobias
Det var bilderna från Harry Potter galan!

Kommentarer
Postat av: Anna
2010-11-20 @ 00:12:54 URL: http://amjhs.blogg.se/

Svar: Japp, det var därför rubriken hette "Rösta på Twilight och Paramore" :)



Jag slår vad om att Kissie var tvungen att suga in sig själv i datorn och photoshopa sig lite ifall någon skulle ta en bild på henne xD



Kram

Postat av: Anna
2010-11-20 @ 00:13:17 URL: http://amjhs.blogg.se/

PS! Hittade de legot?



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0