En till oväntad gästblogg - Anna

Hej hej igen! Jag fick lite tråkigt så jag bestämde mig för att gästblogga igen! Jag är hemma eftersom jag har ont i huvudet:(
I alla fall ... okej, jag vet inte vad jag ska skriva om. Läs min blogg, haha!
Jag läste en jätterolig FanFic jag måste berätta för dig om, Anden! Du får höra när vi går bus eller godis (den är faktistk rolig, och liknar "73 saker Emmett inte får göra").

Bilder till Anden:

















Eftersom du gillar "The Only Exception" tänkte jag lägga ut några bilder jag hittade för ett tag sedan men aldrig publiserat. Och den sista är bara en snygg bild på Hayley/någon som liknar Hayley som påminner om låten.
Och visste du att alla korten hon ligger bland är inskickade av fans:) Hihi.

Sedan hittade jag en jättebra låt (det är typ "Pretty Little Liars" theme song);





Har börjat läs den boken igen, det gick inte så bra förra gången.

Kram

PS till Anden!
Jag såg de två första parterna av "Vampire Suck" för några dagar sedan, och den verkar roligare än vad folk säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0