Intervjuv med Kristen, Robert och Taylor

SMM: Har era liv förändrats mycket med all uppmärksamhet från fans och press?
TL: Ja lite, det är inte direkt normalt att vakna och ha 12 paparazzi-bilar som väntar på dig och tänker följa dig hela dagen.
KS: Det är väldigt roligt när de ramlar över varandra för att de springer baklänges och försöker ta en bild. När du ser mig riktigt glad i en paparazzibild är det för att jag skrattar åt dem.
TL: Men alla fördelarna man får med det är här jobbet väger över nackdelarna. Jag har haft den bästa tiden i mitt liv de senaste två åren. Men det är mycket viktigt att inte låta det påverka ditt liv.Jag lever i två olika världar, twilight-världen och samma värld som jag levde i innan, med familj och vänner.
RP: Jag är lite rädd för att serien ska ta slut snart, eftersom det är en så bra livlina. Det är som är nät. Du är fortfarande tillåten att göra misstag när du har en Twilight-film kvar att göra. Men efter det får du klara dig själv.
SMM: Ni har ju jobbat med varandra ett tag nu – hur har era relationer förändrats?
KS: Vi har en helt annan relation nu. Vi har blivit väldigt bra vänner… Jag bryr mig om Rob och Taylor och vi står verkligen nära varandra – utan att det blir konstigt!
TL: Ja, vi kommer närmare och närmare varandra. Jag menar, nu är vi bästa vänner och det är otroligt hur mycket det hjälper. Vi har möjligheten att vara mer öppna med varandra och vi har roligare. Jag tror att det skapar en bättre arbetsmiljö.
SMM: Stör ni aldrig er på varandra?
KS: Jag stör mig aldrig på dem [skrattar]. Vi har ett helt normalt förhållande med varandra… Vi kan vara ärliga utan att behöva oroa oss för att någon ska ta illa upp.
TL: Kristen och jag står varandra jättenära [tittar utmanande på Robert]. Vi pratar om allt och ingenting. Under pauserna kan vi kasta runt en fotboll eller så kanske hon kastar en druva som jag ska fånga i munnen… man blir riktigt uttråkad på inspelningar ibland. Jag vet inte hur vi skulle kunna göra de här filmerna om vi inte var lika nära som vi är. Det skulle vara en mardröm.

SMM: Taylor och Rob – era karaktärer är rivaler i filmerna. Är det svårt att spela in scenerna, speciellt i Eclipse, när ni bråkar?
TL: Rob är väldigt rolig. Som i tältscenen när vi skriker på varandra – det är så svårt att hata Robert eftersom han är en rolig och trevlig kille, så att behöva se honom i ögonen och skrika åt honom är svårt. Varje gång de sa ”avbryt” så brast vi ut i skratt, så det var rätt svårt.
RP: Jag var på ett väldigt konstigt humör när vi filmade den scenen [skrattar]. Jag kunde inte sluta tänka på att ordet ”thoughts” låter som ”fart” med en Amerikansk accent, och jag kunde inte komma över det på hela dagen. Så det första frasen var ”Kan du åtminstone hålla dina tankar för dig själv?” Jag menar, jag sitter i det här tältet och varje gång [skrattar]… Och Taylor tröttnade och kom till ett stadie där han sa ”Det låter inte ens lika – det är inte roligt alls.”

Hittade intervjuvn på thetwilightsaga.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0