Oväntad Gästblogg - Anna

Hej! Jag är Andens (Deadea) bästa vän (efter Rebecca:( haha), och jag hade tänkt gästblogga lite (helt oväntat). Jag kan nämligen lösenordet, hihi.
I alla fall, jag har en del åsikter om dessa Renesmee-skådespelare. Först tyckte jag att Mackenzie var jättesöt, men nu inser jag hur lång hon är! Och hur ... vanlig hon ser ut. Jag - precis som Andrea - läste precis att det ska vara flera som spelar Nessie (thetwilightsaga), och kom igen, hur självklart är inte det? Tyvärr är tjejen i fråga inte speciellt söt. Det är ärligt talat en av de fulaste ungarna som jag sett! Förlåt, men det är verkligen sant! 
Vi får hoppas att det bara är ett rykte! 

However, jag bloggar här, där Anden får alla sina ideér och bilder ifrån, haha. Jag älskar Twilight och Paramore (ärligt, jag gillar Hayley mer än Kristen. Har ni problem med det eller? Jag gillar ju Bella med än Hayley, så det borde ju inte spela någon roll), hehe. Jag hatar Kissie, vilka är med mig!?



Jag länkar till min blogg i menyn (mohaha, Andrea! Jag tänker sno dina läsare)

Kram Anna (Snart världens största bloggare, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0