Blogirapie

Haha ni vet den här typiska svenska grejen där man lägger på ett i efter allt? När man döptes gosedjur och sånt, jag har börjat med den själv när jag pratar med folk på engelska xD som ni ser är jag bara här för att rape andens blogg (nej jag planerar inte att ta tvinga bloggen att ha sex med mig, jag ska bara skriva ett inlägg på grund av dålig uppdatering). Jag snackar med kate just nu, borde gå och lägga mig snart men älskar att prata med henne och försöker ta alla chanser eftersom vår tidsskillnad är så stor. Hade vart jävligt skönt att ha en kompis som inte fick en att vara uppe till fyra xD vet inte vad jag ska prata om ... har en grej på gång med mitt hår men ska inte säga nåt förän jag börjat skolan om allt går som planerat. Eftersom detta är en mobilblogg kan jag inte göra en bildbomb :/ men jag vet vad jag ska vara på halloween! Anden ska vi gå i år igen?? :) I'm a zombie now you know. Haha under sommaren har jag fått ett nytt favoritband, så nu har jag Paramore och One-Eyed Doll. Kate tipsade mig. Lyssna på det anden xD du kommer hata det. Ska nog på Ung08 med David och hans kompisar tror jag. Egentligen är det ju inte riktigt min grej men jag vill gå i alla fall xD de skulle på nån konsert och även om jag är ... ja även om jag är jag blir det ändå kul. Ska försöka gå på så många konserter jag kan under mitt liv xD detta är min One-Eyed Doll inspirerade Friday parodi jag skrev 27/7 (en fredag) på Infinity i USA; "It's Friday, Friday, everybody gonna die on Monday, we just gonna live this weekend, weekend" haha nu ska jag gå xD hej då <3 I'm gonna eat you When you sleep xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0