Mobilblogg

Hej! Vet att jag inte har bloggar på evigheter men nu fick jag plötsligt lust, helst vill jag skaffa en ny blogg med någon men vet inte vem och jag kommer inte på något bra blogg namn till en egen blogg heller:) Så jag får fortsätta här ett tag, just nu sitter jag på någon mini park en sån som är mellan rad hus typ:) Internetet är så sjukt segt... Jag är nere i Skåne nu hos mormor o morfar och idag på stranden så träffade jag Noah som är min kompis som bor i Holland så jag blev väldigt förvånad och glad, det var super kul att träffa henne:) Igår kom jag hem från Gålö där jag och Michelle har varit i fem dagar! Det var hur mys som helst, hästarna är helt fantastiska och det är bara så kul!!! Med dom bästa hästarna, bästa gården, bästa Annelie (som lät oss vara där) bästa platsen att rida ut på och det bästa sällskapet Michelle så är det helt fantastiskt<3 Bilder kanske kommer någon gång... Nu är det nog snart middag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0